ياد گرفتم هر چه عاشق تري تنهاتري مطلب ارسالی ازpe3are_tanha


by : x-themes

ياد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 3-2 ماه بيشتر زنده نيست
ياد گرفتم که عشق يعني فاصله


و فاصله يعني 2 خط موازي که هيچگاه به هم نمي رسند
ياد گرفتم در عشق هيچکس به اندازه خودت وفادار نيست


و ياد گرفتم هر چه عاشق تري
تنهاتري



نظرات شما عزیزان:

AlI
ساعت12:47---28 مهر 1390

... انگار از خاطره آشنایی ام با تو
هزار سال گذشته است
که اینچنین
همه چیز وهم و گنگ وخاموش
در دورنمایی از
مه وابرهای سیاه
غوطه ورند

نمی دانم
پس برای کدام خاطره است
برای کدام نگاه
و
کدام لحن عاشقانه توست
که بغض گلوی امروز و فردایم را
چنین فشار می دهد

من را فراموش کن
من پراز زمستان های طولانیم

حسرتی جاری در شریان زندگی

من نیز تو را فردا
به خاطر خواهم آورد

امروز
برای ماندن کمی دیر است

کوچه های تنهایی ام
دلواپس بازگشت منند
وخاطره ها منتظر
که دستی بیدارشان کند
راستی

دستانم التماس را فراموش کرده اند
ودکان عا شقانه های نگاهم را تعطیل
تو هم به خانه برگرد

می بینی هوا ابریست
برگرد
و

بدون من زندگی کن
...
می رویم
و با خود می بریم عشق هایمان را، رازها و زخم های ناگفته را
به زیر خاک یا آسمان
به این امید که شاید روزی ، جایی
ناگفته ها را مجال گفتنی باشد


Celine
ساعت0:11---28 مهر 1390
اگه باشی با نگاهت، ميشه از حادثه رد شد
ميشه تو آتيش عشقت، گُر گرفتنُ بلد شد
ميشه از چشم تو پرسيد، راه کهکشون ِ نورُ
ميشه با دشت تو فهميد، معنی پل عبورُ
اگه دوری، اگه نيستی، نفس فرياد من باش
تا ابد، تا تهِ دنيا، تا هميشه ياد من باش
همترانه! ياد من باش
بی بهانه ياد من باش
وقت بيداريِ مهتاب،
عاشقانه ياد من باش


Aloneboy
ساعت16:12---27 مهر 1390
mmanoon ke behem sar mizani

avalesh download mishod
nemidoonam chi shod

ama avazesh kardam
khodam uplodesh kardam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
23 مهر 1390برچسب:عاشقانه,غمگین, 13:56 |- -|

ϰ-†нêmê§